.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران پنجمین استان حادثه خیز کشور است

معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: مازندران در ردیف پنج استان بلاخیز کشور قرار دارد.

به گزارش مهر ، سید عیسی هاشمی حیدری عصر پنجشنبه در مانور آتش نشانان بابل افزود: ایمنی و امنیت یکی از پارامترهای مهم و حیاتی انسان‌ها در همه جوامع بشری است.

وی با اشاره به اینکه ایمنی و امنیت یکی از پارامترهای مهم و حیاتی انسانها درجوامع بشری است، افزود: آتش نشانان از سلحشوران کنونی جبهه‌های ما هستند که برای امنیت و آسایش شهروندان از جان خود گذشته و با به خطر انداختن سلامتی خویش آرامش را برای شهروندان به ارمغان می‌آورند.

وی بیان داشت: آتش نشانان مایه امنیت، آسایش، اقتدار و سلامت شهروندان هستند.

هاشمی با بیان اینکه ایران جزو 10 کشور بلاخیز جهان است، افزود: 40 نوع بلا و حادثه برای جهان تعریف شده است که 30 نوع از این بلاها در کشور ما وجود دارد.

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: به طور طبیعی استان مازندران نیز جز پنج استان بلاخیز کشور است که برای ایمنی و امنیت این استان باید اقدام جدی شود.

هاشمی آتش‌سوزی را از عمده‌ ترین حوادث زیان آور و جانسوز در شهرهای پرجمعیت برشمرد و افزود: آثار زیان‌باری که از آتش سوزی‌ها برجا مانده است بعد از ده‌ها سال همچنان قابل مشاهده است.

وی از آتش‌نشانان بابل به عنوان آتش‌نشانان نمونه در سطح استان مازندران یاد کرد و افزود: آتش‌نشانان بابلی به محض تماس شهروندان به هنگام بروز حوادث در وقت طلایی سه دقیقه و 30 ثانیه خود را به محل حادثه رسانده و به کمک شهروندان می‌پردازند.

وی افزود: آتش‌نشانان دارای قلبی پر از مهر و محبت و دریا دل هستند که با تأسی از پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار فداکارانه به نبرد آتش رفته تا جان انسانی را از مرگ حتمی نجات دهند.

هاشمی در پایان درجه آتشیاری را به همایون مرتضوی مدیر عامل سازمان آتش نشانی بابل اعطاء کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.